LoVe

Love YOURSELF is THE most IMPORTANT things TO make YOURSELF success.

Tuesday, January 06, 2009

我虚度了我的青春…我的光阴…我的前途…我的将来……………在新加坡这个小岛…..好悲哀……我烦………..我要的生活是不是永远都实现不了……..

我这生可说是毁在这了……
怎么办

十年后的我 回头会不会 还在后悔呢

常有人说不要做让自己后悔的事…. 现在的我做的每一件事都让自己为现在,将来都感到无比的后悔……

好烦 好乱 好痛苦 好想哭

1 Comments:

  • At 2/20/2009 , Blogger Wahlim said...

    HELLO HELLO HELLO LOVEMEANDYOU!
    :D


    DONT BE SAD OKAY, JIAYOU WE SHALL WORK HARD TOWARDS O LEVEL!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home